Colégio Fênix

Ensino Infantil, Fundamental, Médio e Cursos Técnicos. Mais de 40 anos de tradição

OVERVIEW

This web page colegiofenix.com.br currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have researched twenty pages inside the domain colegiofenix.com.br and found zero websites associating themselves with colegiofenix.com.br. There is one public network sites belong to this website.

COLEGIOFENIX.COM.BR RANKINGS

This web page colegiofenix.com.br has seen diverging quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for colegiofenix.com.br

Traffic ranking (by month) for colegiofenix.com.br

Traffic ranking by day of the week for colegiofenix.com.br

LINKS TO BUSINESS

WHAT DOES COLEGIOFENIX.COM.BR LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of colegiofenix.com.br Mobile Screenshot of colegiofenix.com.br Tablet Screenshot of colegiofenix.com.br

COLEGIOFENIX.COM.BR HOST

I observed that a single page on colegiofenix.com.br took one thousand three hundred and fifty-six milliseconds to download. We could not find a SSL certificate, so in conclusion I consider colegiofenix.com.br not secure.
52.52.14.74

BOOKMARK ICON

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I caught that this website is utilizing the Pepyaka/1.13.7 operating system.

Colégio Fênix

DESCRIPTION

CONTENT

This web page colegiofenix.com.br has the following on the homepage, "Sistema Uno apenas para unidade de São Miguel." Our analyzers viewed that the webpage also said " Cursos Técnicos Profissionalizantes Matriculas Abertas." The Website also said " Como escolher a escola certa para meu filho estudar? Cursos Técnicos Profissionalizantes com início imediato! Top Vagas do Nube. Todos os direitos reservados - colegiofenix." The website's header had administração as the most important search term. It is followed by contabilidade, enfermagem, and radiologia which isn't as highly ranked as administração.

SUBSEQUENT DOMAINS

Colégio Fênix - Educar é o nosso compromisso

Horário de Avaliação parcial e Global. Horário de Avaliação parcial e Global. Horário de Aula do Ensino Médio. Horário de Avaliação parcial e Global. Horário de Avaliação parcial e Global. Horário de Avaliação parcial e Global. Horário de Aula do Ensino Médio. Horário de Avaliação parcial e Global. Qualidade e compromisso, sempre! Aulão preparatório para o ENEM - 2ª e 3ª Séries. 15 de março de 2018.

Historia Universal

Jueves, 24 de noviembre de 2011. Con la tecnología de Blogger.

Colégio Fênix Santa Paula

Grupo Fênix recebe seletiva estadual de Ginástica Rítmica. Aluna do Fênix fica em terceiro e é eleita a queridinha do público.

Colégio Fera

Por que um curso preparatório amplia suas chances de passar no vestibular? Falta pouco para o início do Semiextensivo Fera Pré-vestibulares. 3 ESTRATÉGIAS PARA TER MAIS CONCENTRAÇÃO NOS ESTUDOS. Colégio Fera Educação Infantil e Ensino Fundamental. Fera Kids - Para grandes Feras que ainda são pequenininhas. Colégio Fera - A vida muda para quem passa por aqui.

Colegio JJ Fernandez de Lizardi

Circulares, Avisos, Carta a padres preescolar. Calendario SEP y Calendario Mensual Lizardi. Temarios y Guías de Estudio. CP 48328, Puerto Vallarta, Jalisco. CP 48327, Puerto Vallarta, Jalisco.